Wednesday 26 November 2014

SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KENDERAAN


Ramai yang tertanya-tanya pasal kegunaan minyak hitam JTX ni...boleh ke pakai pada keta?motor?lori? dan bermacam-macam lagi la...

Untuk pengetahuan pada semua pembaca minyak JTX ni semua jenis kenderaan boleh di gunakan termasuk lori. Biar betul?



hah..tak percaya?..



Semalam saya ada poss di face book saya https://www.facebook.com/profile.php?id=100004210577296
(Ahmad jtx) pasal saya inform pada semua yang rasa ragu-ragu untuk menggunakan minyak ni saya suggest untuk mereka mencuba dahulu pada motor. When dah ok boleh la mencubanya pulak pada kereta.

Alhamdulillah, ramai yang respond. Bertalu-talu masuk wassap n inbox FB saya, dari Johor, P.Pinang, Sabah dan juga sekitar Lembah Klang sini.

Semalam sempat ke Putrajaya menghantar minyak pada customer En Firdaus. Tahniah En Firdaus!.


En Firdaus

Tak sangka IOI City Mall di putrajaya dah bukak rupanya, boleh dikatakan setiap minggu lalu di premis tersebut. Dah mula bukak pada 20 Nov 2014. baru sahaja beberapa hari.

Hari ni pulak baru terima duit customer dari johor. Berminat nak mencuba pada kereta beliau siap beli JTX1000 Gold 2 botol. Esok I.Allah saya akan poss kan.


Terima kasih pada semua....Segala Puji Hanya Pada Allah...


Pada yang di luar sana yang nak mencuba jangan segan-segan untuk menghubungi saya.


Ahmadjtx
019-3880698
ahmadjtx1000@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...